A Raiffeisen marketingesei… | Ráktalicska
dec 18

… is szarjanak sünt! A pofátlanság, és bunkóság, ami átsüt a legújabb reklámjaikból az egész egyszerűen elképesztő!

Kezdődött ezzel a hülye buzi fukszos műmájer paraszttal, akit a Sziget-reklámból nyúltak, de míg az vicces, és szellemes volt ez inkább csak kurva idegesítő:

Aztán a legújabb, pár hete adagolt ‘Egyet vissza személyi kölcsön’-ös promójukban szereplő kitartott elkényeztetett hivatásos kurva sztereotípiája is eléggé a jóízlés határait feszegeti:

Érdekes a videóban elhangzó „Ő nem a mi emberünk” duma, folytatódhatna úgy is, hogy „… mert neki van pénze, azt ne firtassuk honnan. Viszont neked, a csóró panelprolinak van egy ajánlatunk!” A reklám végén azt a „Ti tudjátok”-at (főleg a hangsúlyát) meg tényleg nem szeretném kommentálni.

A Raiffeisen tényleg ilyen prosztó reklámspotokkal akar szimpatikusnak tűnni? Rúgjátok ki ezeket a marketingesnek csúfolt beképzelt juppiekat, amíg nem késő!

Ez jó, megosztom!
    

    19 hozzászólás to “A Raiffeisen marketingesei…”

    1. bachterman szerint:

      egy ismerős storyboard: http://3.ly/N9a
      szerintem kreatív a reklám. a célcsoport minden valószínűség szerint nem te vagy. mondjuk én sem, mert én nem fogom megnézni a reklámot.

    2. JonC szerint:

      érdekes amit mondasz, mármint hogy nem én vagyok a célcsoport… akkor mivel magyarázod azt, hogy még röpke 19 évig ehhez a csodálatos bankhoz leszek kötve? sajnos a célcsoportba tartozom, talán épp ezért háborít fel az ilyen szintű pofátlanság, mint amilyenek ezek a reklámok.

    3. bachterman szerint:

      a célcsoportság nem kimondottan a jelenlegi ügyfelekből áll, hanem a leendőkből. 😉
      valahogy így: http://3.ly/JCZ

    4. JonC szerint:

      na igen, de ha ez a spot mondjuk másfél éve ment volna akkor én is célcsoport-tag lettem volna (mert épp szükségem volt személyi kölcsönre és jelzáloghitelre is akkoriban)! amúgy a rajzoló nagyon tehetséges arc, köszi, hogy felhívtad a figyelmemet rá!

    5. bachterman szerint:

      ugyan, semmiség.
      ő csinálta egyébként az unimukk reklámok alap rajzait is.

    6. Sipi szerint:

      köcsögök :@ __@_/”
      (bocs, de ezt kellett..)

    7. Tsyga szerint:

      Szerintem ez egy teljesen eltalált reklám. Miért? Megindoklom:
      – felhívja a figyelmet
      – beszélnek róla (ugye… 😉 )
      – szállóigévé váló mondatok („hasitasi nem kér kódot”)
      – van benne egy negatív szereplő, és a mondandója közvetetten az, hogy: „Ugye ön nem ilyen akar lenni? Akkor vegyen fel hitelt – tőlünk.”

      Bash.hu-n olvastam: „ha csokit gyártanék, úgy reklámoznám, hogy buzi aki nem vesz ilyet. És akkor a kisgyerekek nagy lenne a nyomás, hogy a társai ne csúfolják, hogy buzi” Körülbelül ez, csak fondorlatosabb módon. 🙂

      Szerintem egy pacsi, és prémium jár a Rafis marketingeseknek. (maradj objektív…maradj objektív… 😀 )

    8. JonC szerint:

      miért maradjak objektív? mi ez, egy hírportál?

    9. Tsyga szerint:

      Igazából nem kell objektívnek lenne, mert a személyes blogod. Csak arra akartam utalni, hogy Neked megnehezíti az életed eza bank, de attólmég lehet jó a reklám. 🙂

    10. JonC szerint:

      nem azért undorítóak a számomra ezek a reklámok, mert náluk van hitelem, az összes bankos ilyen hatással van rám (pl nyuszómuszóékat is agyonverném féltéglával). egész egyszerűen rosszul vagyok tőlük, de mindegy, neked bejön, gondolom nem érzed a rosszindulatot, amit sugároznak, de az is lehet, hogy én reagálom túl. ennyi.

    11. bachterman szerint:

      höjj. én is utálom, de nem csinálom neki a hírverést. 😉

    12. Tsyga szerint:

      Szerintem túl reagálod. Alapvetően hitelt reklámozni visszatetsző dolog, ha máritt tartunk, de ezeka reklámok egyébként jók. Legalábbis amik a reklámok kritériumai, azokat mutatják.

    13. JonC szerint:

      akkor is bekaphatják a golyóimat 😀

    14. JonC szerint:

      végre valaki aki egyetért velem 🙂 (am bocs a hosszúra nyúlt moderálásért, a hülye spamszűrő bevágta a kommentedet a szemétbe… még jó, hogy lecsekkoltam :))

    15. Sassy szerint:

      utálom az összes bankot!:))
      röviden és tömören ennyit mondok…
      dolgoztam a Citibanknál, láttam mire megy ki a játék…hála az égnek hamar megváltam tőlük.

    16. JonC szerint:

      én még csak mint ügyfél kerültem kapcsolatba bankkal, de nagyjából sejtem mire gondolsz. hasonló volt a felfogása a biztosítósoknak, akikkel találkoztam (volt két hónap az életemben, amikor becsábítottak egy ilyen céghez dolgozni), akik az anyjukat is eladták volna a jutalékért, és a pénz mögött huszadrangú szempont volt az etika, és a tisztesség… ennek fényében egy banki reklámot szeretni/elismerni mint alkotást olyan, mintha a tévében leadnának mondjuk egy pedofíliát promotáló hirdetést, és elismerően füttyentene az ember, hogy „ez a reklám de szuperül össze volt rakva!” szóval eleve gusztustalan az, amit próbál eladni, és innentől kezdve szerintem nincs olyan, hogy „jó banki reklám” 🙂

    17. Sassy szerint:

      én azért nem voltam elég jó munkaerő, mert „lelkis” voltam és utáltam átverni az embereket…
      „akik az anyjukat is eladták volna a jutalékért”
      ne is mondd, én 5 hónapig bírtam ezt, aztán mondtam, hogy köszönöm szépen, többet ebből nem kérek, inkább akkor ne legyen munkám!

    18. JonC szerint:

      ugyanez a szitu volt nálam is 🙂

    Kommentáld!

    
    preload preload preload