KKrieger, a 96kbyte-os FPS | Ráktalicska
okt 12

(Off: adva vagyon ez a rohadt esős, borongós, a múlt heti átlagnál 20 fokkal hidegebb nap, ráadásul a cipőm tocsog a hideg víztől, a nadrágomról nem is szólva, sőt rohadt fáradt is vagyok, ilyenkor jól esik koczkulni egyet. Elnézéseteket kérem ezért.) Ez a postcím lehet, hogy kicsit kínai lehet, úgyhogy megmagyaráznám: a KKrieger nevű játékot szeretném a figyelmetekbe ajánlani, amely azért különleges, mert 96 kilobyte-ba sűrítve tartalmaz több fajta fegyvert, ellenfelet, pályákat, és hangeffekteket (asszem még tán zenéje is akad, de nem emlékszek rá pontosan)! Csak viszonyításképpen: 96 kilobyte 15-ször férne rá egy 1.44 megás floppilemezre (ami azért valljuk be manapság már nem az tárolókapacitás csúcsa), de ha veszünk egy DVD-t annak már 51336-szor akkora a mérete, mint ennek a játéknak a teljes terjedelme! Manapság, amikor 2-3 DVD-n jönnek ki a játékok ez szerintem elképesztő. Szóval rohadt pici a szentem, manapság már egy snassz weboldal megtekintése is gyakorta a többszörösét generálja adatforgalomban, mint ennek a cuccnak a mérete (hogy egy Youtube-videó megnézését már ne is említsem).

Mi is van belezsúfolva ebbe a röhejes méretbe? Tessék megnézni az alábbi képeket, magukért beszélnek:

Nem mondom, hogy a játékélmény csúcsa a vele való időtöltés (gyakorta be lehet ragadni sarkokba, és akkor se előre se hátra, csak a kilépés marad), de ha belegondol az ember, hogy olyan grafikát lát ekkora terjedelmű játékban, mint anno a több megás Quake2-től, akkor máris érdemes kicsit nyűglődni vele.

Letölthető a készítők weboldaláról INNEN!

Ez jó, megosztom!
    

    7 hozzászólás to “KKrieger, a 96kbyte-os FPS”

    1. Gulyu84 szerint:

      Régen igértek 2. 3. részt is. Persze sosem jelentek meg :S
      A graf meg messze üti a quake 2-t vagy 2 generációval. Csak a hangok meg a fizika olyan mint egy régi Commondor-on 😀

    2. JonC szerint:

      igen, kicsit leült a project az utóbbi pár hónapban… akkor mivel lehet egy szinten a grafika szerinted? HL1?

    3. Gulyu84 szerint:

      az is quake2 motor 😀 Grafra ez sztem simán unreal 2
      Csak nézd a képeket:

      http://gamestar.hu/apix/0404/kk1.jpg
      HL1
      http://yannick.fleurit.free.fr/Culture/Screenshots/Half Life/Half Life (15).jpg
      Unreal 2
      http://www.deafgamers.com/unreal2pic6.jpg

      Grafra én megadom neki a 2001-2002-es szintet. Persze csak ez csak a felszín 🙂

    4. JonC szerint:

      nabazz, ezt tényleg benéztem 🙂 oké, Q2 motor, de fejlesztett! 🙂 amúgy legyen Unreal2, valóban arra hajaz 🙂

    5. Bobo szerint:

      Nem hiszem el!EZ bűn durván szaggat nálam 😀

    6. JonC szerint:

      hja igen, ne tévesszen meg a mérete, van gépigénye rendesen a kicsikének 😀

    7. Sipi szerint:

      Ez egy zseniális alkotás: gyakorlatilag mindent a „betöltés” alatt generál le; kezdve a pályáktól, a textúrákon át a hangokig (ezért a C64-es hangvilág) Régi szép demo/scene idők. Először egy Radeon 9600 PRO-n láttam futni 4-5 éve, ott már élvezhető sebességet produkált (20fps+)
      Amúgy meg tényleg alapmű, már a méretéből adódóan is. 😀

    Kommentáld ezt: Bobo

    
    preload preload preload