… is szarjanak sünt! A pofátlanság, és bunkóság, ami átsüt a legújabb reklámjaikból az egész egyszerűen elképesztő!
Kezdődött ezzel a hülye buzi fukszos műmájer paraszttal, akit a Sziget-reklámból nyúltak, de míg az vicces, és szellemes volt ez inkább csak kurva idegesítő:
Aztán a legújabb, pár hete adagolt ‘Egyet vissza személyi kölcsön’-ös promójukban szereplő kitartott elkényeztetett hivatásos kurva sztereotípiája is eléggé a jóízlés határait feszegeti:
Érdekes a videóban elhangzó „Ő nem a mi emberünk” duma, folytatódhatna úgy is, hogy „… mert neki van pénze, azt ne firtassuk honnan. Viszont neked, a csóró panelprolinak van egy ajánlatunk!” A reklám végén azt a „Ti tudjátok”-at (főleg a hangsúlyát) meg tényleg nem szeretném kommentálni.
A Raiffeisen tényleg ilyen prosztó reklámspotokkal akar szimpatikusnak tűnni? Rúgjátok ki ezeket a marketingesnek csúfolt beképzelt juppiekat, amíg nem késő!
egy ismerős storyboard: http://3.ly/N9a
szerintem kreatív a reklám. a célcsoport minden valószínűség szerint nem te vagy. mondjuk én sem, mert én nem fogom megnézni a reklámot.
érdekes amit mondasz, mármint hogy nem én vagyok a célcsoport… akkor mivel magyarázod azt, hogy még röpke 19 évig ehhez a csodálatos bankhoz leszek kötve? sajnos a célcsoportba tartozom, talán épp ezért háborít fel az ilyen szintű pofátlanság, mint amilyenek ezek a reklámok.
a célcsoportság nem kimondottan a jelenlegi ügyfelekből áll, hanem a leendőkből. 😉
valahogy így: http://3.ly/JCZ
na igen, de ha ez a spot mondjuk másfél éve ment volna akkor én is célcsoport-tag lettem volna (mert épp szükségem volt személyi kölcsönre és jelzáloghitelre is akkoriban)! amúgy a rajzoló nagyon tehetséges arc, köszi, hogy felhívtad a figyelmemet rá!
ugyan, semmiség.
ő csinálta egyébként az unimukk reklámok alap rajzait is.
köcsögök :@ __@_/”
(bocs, de ezt kellett..)
Szerintem ez egy teljesen eltalált reklám. Miért? Megindoklom:
– felhívja a figyelmet
– beszélnek róla (ugye… 😉 )
– szállóigévé váló mondatok („hasitasi nem kér kódot”)
– van benne egy negatív szereplő, és a mondandója közvetetten az, hogy: „Ugye ön nem ilyen akar lenni? Akkor vegyen fel hitelt – tőlünk.”
Bash.hu-n olvastam: „ha csokit gyártanék, úgy reklámoznám, hogy buzi aki nem vesz ilyet. És akkor a kisgyerekek nagy lenne a nyomás, hogy a társai ne csúfolják, hogy buzi” Körülbelül ez, csak fondorlatosabb módon. 🙂
Szerintem egy pacsi, és prémium jár a Rafis marketingeseknek. (maradj objektív…maradj objektív… 😀 )
miért maradjak objektív? mi ez, egy hírportál?
nem te, ő.
Igazából nem kell objektívnek lenne, mert a személyes blogod. Csak arra akartam utalni, hogy Neked megnehezíti az életed eza bank, de attólmég lehet jó a reklám. 🙂
nem azért undorítóak a számomra ezek a reklámok, mert náluk van hitelem, az összes bankos ilyen hatással van rám (pl nyuszómuszóékat is agyonverném féltéglával). egész egyszerűen rosszul vagyok tőlük, de mindegy, neked bejön, gondolom nem érzed a rosszindulatot, amit sugároznak, de az is lehet, hogy én reagálom túl. ennyi.
höjj. én is utálom, de nem csinálom neki a hírverést. 😉
Szerintem túl reagálod. Alapvetően hitelt reklámozni visszatetsző dolog, ha máritt tartunk, de ezeka reklámok egyébként jók. Legalábbis amik a reklámok kritériumai, azokat mutatják.
akkor is bekaphatják a golyóimat 😀
végre valaki aki egyetért velem 🙂 (am bocs a hosszúra nyúlt moderálásért, a hülye spamszűrő bevágta a kommentedet a szemétbe… még jó, hogy lecsekkoltam :))
utálom az összes bankot!:))
röviden és tömören ennyit mondok…
dolgoztam a Citibanknál, láttam mire megy ki a játék…hála az égnek hamar megváltam tőlük.
én még csak mint ügyfél kerültem kapcsolatba bankkal, de nagyjából sejtem mire gondolsz. hasonló volt a felfogása a biztosítósoknak, akikkel találkoztam (volt két hónap az életemben, amikor becsábítottak egy ilyen céghez dolgozni), akik az anyjukat is eladták volna a jutalékért, és a pénz mögött huszadrangú szempont volt az etika, és a tisztesség… ennek fényében egy banki reklámot szeretni/elismerni mint alkotást olyan, mintha a tévében leadnának mondjuk egy pedofíliát promotáló hirdetést, és elismerően füttyentene az ember, hogy „ez a reklám de szuperül össze volt rakva!” szóval eleve gusztustalan az, amit próbál eladni, és innentől kezdve szerintem nincs olyan, hogy „jó banki reklám” 🙂
én azért nem voltam elég jó munkaerő, mert „lelkis” voltam és utáltam átverni az embereket…
„akik az anyjukat is eladták volna a jutalékért”
ne is mondd, én 5 hónapig bírtam ezt, aztán mondtam, hogy köszönöm szépen, többet ebből nem kérek, inkább akkor ne legyen munkám!
ugyanez a szitu volt nálam is 🙂