Singularity – az új szerelem | Ráktalicska
júl 01

Ha a szimatom nem csal (márpedig nagyon ritkán szokott, legutóbb talán a Torchlight-tal kapcsolatban tévedtem), akkor ez a játék lesz az új szerelmem:

Half Life 2, Bioshock, és Timeshift? Lehet ilyen alapanyagokból rosszat alkotni? Kötve hiszem 🙂 Az időmanipulálós téma örök kedvenc, már a Timeshift-ben is élvezettel osztottam ki a fejeseket  az életemre törő katonáknak miközben az idő állt, az esőcseppek megmerevedtek a levegőben, majd kéjes vigyorral nyugtáztam, amikor parancsomnak engedelmeskedve újra meglódultak a történések, és elegáns hátraszaltókkal reagálták le szegények a hirtelen nulláról 800 méter/sec-re gyorsuló lövedékek arcukra gyakorolt hatását.

Állítólag a hangulattal sincs probléma (egy HL2-höz hasonló feelinggel megelégednék), van benne fejtörő bőven (amit nagyon remélek, kezd tele lenni a t**öm a jenki hülyegyerekek átlag értelmi színvonalához igazított „ha elakadtál nyomd meg az X gombot, és megmutatjuk merre menjél” típusú gyógyjátékokkal), ráadásul – az Unreal 3 motornak hála – a gépigénye se atombrutál, mindamellett korrekt látványvilággal bír a kicsike. Ebből kaphattok ízelítőt az alábbi videóban, amelyet – mondanom se kell – lehetőség szerint full képernyőn HD-ben tessék megtekinteni:

A sok pozitív kritika és komment („ez volt számomra az év meglepetése” és társai) is amellett szól, hogy ezt a stuffot vétek lenne kihagyni – ez előrevetíti, hogy hamarosan jönni fog egy kivesézősebb stílusú post vele kapcsolatban 🙂

Ez jó, megosztom!
    

    5 hozzászólás to “Singularity – az új szerelem”

    1. Bob szerint:

      Azt hiszem hétvégén én is adok neki egy esélyt! 🙂

    2. bachterman szerint:

      sztem legalább akkora perec lesz, mint a ruszki játékok többsége (lásd metro 2033, sniper ghost warrior, you are empty, stb)

    3. JonC szerint:

      attól még, hogy egy játék szovjet/orosz érában játszódik (bár ebben csak át lehet váltani az idősíkot helyenként 50 évvel korábbra) nem lesz törvényszerűen bukás 🙂 a fejlesztői amúgy tudomásom szerint nem oroszok (ha erre gondoltál) a Raven csinálta.

    4. TechnoKrata szerint:

      Pontosan! A Raven készítette, én tegnap és ma toltam végig! Hatalmas játék! Eddig kb. 4 befejezést néztem végig. Nem lövöm le a poént, de a végén te döntheted el, hogy kit hagysz életben, vagy akár saját magadat is megölheted! Nagyon jó játék, az Unreal engine miatt pedig tényleg nem kellett hozzá atomerőmű, rendkívül komplex a harcrendszer és összetett az egész játék. Mindenkinek ajánlom!

    5. bachterman szerint:

      nofene. majd akkor rekvirálok egy lemezt belőle.

    Kommentáld!

    
    preload preload preload