Ezek a kreatív marketinges juppie-k… | Ráktalicska
aug 17

… megint agyonbrainstormingolták magukat valami budapesti irodaház 6. emeletén a kellemesen légkondicionált meeting room-ban, és eme nagyon hasznos tevékenységnek meg is lett az eredménye, amely alant látható:

Ez a plakát a „hátemmegmiaicsa” reakció kiváltása érdekében született meg azáltal, hogy nem árulják el, hogy mégis mit is fog reklámozni a kampány. A maguk módján mindent megtettek az amatőr hirdetés látszatának fenntartásáért: a GMail-es emailcím (még jobb lett volna egy freemail-es, bár azzal már jócskán túljátszották volna a szerepüket), a sok felkiáltójeles szavak kombinálva némi gyerekes kézírással, meg pacis rajz a kevésbé gyanakvó fogyasztókat esetleg megtéveszthetik (bár azért ha az ember belegondol, hogy mégis hogy a viharba lehet elhagyni egy lovat, akkor elég valószínűtlennek látszik a dolog, de nem lennék meglepve, ha van aki ezt is bekajálja, mint a választási ígéreteket, meg az ingyen BKV-t).

Persze volt olyan, aki nem volt rest, és írt is az említett email-címre, íme az eredmény:

Kedves Luca! Hát neked meg bizony a nénikédet! Versenyló mi?!

Amellett hogy mókás, hogy képes vagyok ilyeneken rugózni a kérdés még mindig a levegőben lóg:

Szerintetek mégis mi a lócitromot (hogy stílusos legyek) akar ez az óriásplakát reklámozni?

Lovardát? Sok lóerős autót? Lókolbászt is gyártó vágóhidat? ÁlLÓszoláriumot?

Ez jó, megosztom!
    

    8 hozzászólás to “Ezek a kreatív marketinges juppie-k…”

    1. Verus szerint:

      A legvalószínűbbnek tényleg valami autót tartok, valami családit, de szinte 100%, hogy irdatlanul agyafurt módon kapcsolódik majd egy látszólag marha messze álló termékhez a pónilovas baromság.
      Pl. új joghurt, és a póni az áruházba szökött, mert megérezte a sok gyümölcsöt a joghurtban, és ott áll a hűtő előtt, és zabálja a joghurtot. Vagy passz…

    2. bachterman szerint:

      téged, papa, aki a marketinges pöcsök helyett elvégzed a munkájukat: terjeszted a reklámjukat az olvasóid számára.

    3. JonC szerint:

      mégis idegesít, hogy mi lehet ez. egyelőre nem reklámoztam semmit szerintem, max egy elveszett lovat.

    4. bachterman szerint:

      ööö. akkor másként fogalmazok. csak meg ne sértődj. te vagy a ló. te jelentkezel, mert megtaláltad magad. lóvá tettek. érted már?

    5. JonC szerint:

      persze, de ne lovagoljunk a szavakon 😀

    6. sztiv szerint:

      igen! biztos vagyok benne, hogy ezek már megint azok az álnok zsidók! a betyármindenit!
      komolyra fordítva a szót, ahogy én ezt az országot ismerem, új mobildíjcsomag lesz, vagy vaLÓságsó.

    7. Bobo szerint:

      Szimplán lovat reklámoz részletekben!
      Lóf@szt 😀
      Ez a reklám van annyira szar mint a kocka fejű emberek valamelyik rádiócsatorna reklámban!

    8. Nfol szerint:

      Szerintem a Parlamentben találják meg az állat. Nem kellett plenáris ülést elnaPÓNI.

    Kommentáld!

    
    preload preload preload