… megint agyonbrainstormingolták magukat valami budapesti irodaház 6. emeletén a kellemesen légkondicionált meeting room-ban, és eme nagyon hasznos tevékenységnek meg is lett az eredménye, amely alant látható:
Ez a plakát a „hátemmegmiaicsa” reakció kiváltása érdekében született meg azáltal, hogy nem árulják el, hogy mégis mit is fog reklámozni a kampány. A maguk módján mindent megtettek az amatőr hirdetés látszatának fenntartásáért: a GMail-es emailcím (még jobb lett volna egy freemail-es, bár azzal már jócskán túljátszották volna a szerepüket), a sok felkiáltójeles szavak kombinálva némi gyerekes kézírással, meg pacis rajz a kevésbé gyanakvó fogyasztókat esetleg megtéveszthetik (bár azért ha az ember belegondol, hogy mégis hogy a viharba lehet elhagyni egy lovat, akkor elég valószínűtlennek látszik a dolog, de nem lennék meglepve, ha van aki ezt is bekajálja, mint a választási ígéreteket, meg az ingyen BKV-t).
Persze volt olyan, aki nem volt rest, és írt is az említett email-címre, íme az eredmény:
Kedves Luca! Hát neked meg bizony a nénikédet! Versenyló mi?!
Amellett hogy mókás, hogy képes vagyok ilyeneken rugózni a kérdés még mindig a levegőben lóg:
Szerintetek mégis mi a lócitromot (hogy stílusos legyek) akar ez az óriásplakát reklámozni?
Lovardát? Sok lóerős autót? Lókolbászt is gyártó vágóhidat? ÁlLÓszoláriumot?
A legvalószínűbbnek tényleg valami autót tartok, valami családit, de szinte 100%, hogy irdatlanul agyafurt módon kapcsolódik majd egy látszólag marha messze álló termékhez a pónilovas baromság.
Pl. új joghurt, és a póni az áruházba szökött, mert megérezte a sok gyümölcsöt a joghurtban, és ott áll a hűtő előtt, és zabálja a joghurtot. Vagy passz…
téged, papa, aki a marketinges pöcsök helyett elvégzed a munkájukat: terjeszted a reklámjukat az olvasóid számára.
mégis idegesít, hogy mi lehet ez. egyelőre nem reklámoztam semmit szerintem, max egy elveszett lovat.
ööö. akkor másként fogalmazok. csak meg ne sértődj. te vagy a ló. te jelentkezel, mert megtaláltad magad. lóvá tettek. érted már?
persze, de ne lovagoljunk a szavakon 😀
igen! biztos vagyok benne, hogy ezek már megint azok az álnok zsidók! a betyármindenit!
komolyra fordítva a szót, ahogy én ezt az országot ismerem, új mobildíjcsomag lesz, vagy vaLÓságsó.
Szimplán lovat reklámoz részletekben!
Lóf@szt 😀
Ez a reklám van annyira szar mint a kocka fejű emberek valamelyik rádiócsatorna reklámban!
Szerintem a Parlamentben találják meg az állat. Nem kellett plenáris ülést elnaPÓNI.